Vinder af villa i stor XL-BYG konkurrence fundet

Tusindvis af danskere deltog i konkurrencen, der var den kendte byggevarekædes bidrag til at give finanskrisen baghjul. Preben Andersen fra Vildbjerg blev den heldige vinder af hovedgevinsten - et parcelhus på 150 m2.

Som startskud til forårssæsonen lancerede XL-BYG i samarbejde med 30 byggevareleverandører i marts måned en stor konkurrence, hvor danskerne fik mulighed for at vinde et splinternyt, energirigtigt parcelhus fra Villa Kvadro.

Hovedpræmie med stor effekt

- Vi er overvældede over den omfattende interesse, der har været for at deltage i vores store forårskonkurrence, fortæller marketingchef Alice Monberg. XL-BYG lancerede konkurrencen som et aktivt bidrag til at sætte gang i den trængte byggesektor ovenpå finanskrisen. – Som så mange andre er vi også i XL-BYG bekymrede over, at Danmark nærmest står stille i øjeblikket, påpeger Alice Monberg, der fortsætter, - og med konkurrencen ville vi yde vores bidrag til at få gang i byggeriet igen. Ifølge marketingchefen skal den heldige vinder af konkurrencen nu blot finde den grund, hvor huset skal bygges, så er håndværkerne klar til at gå i gang.

Billedtekst
John Lund, Villa Kvadro (yderst til venstre) og John Laustsen, XL-BYG Tømmergaarden Vildbjerg overrækker gavekortet på hovedgevinsten til vinder Preben Andersen (yderst til højre).