Vinder af håndværkerbil i stor XL-BYG konkurrence fundet

Flere tusinde håndværkere deltog i konkurrencen, der var en del af den kendte byggevarekædes bidrag til at kickstarte Danmark. Mik Petterson, ejer af Mik’s Grønne Anlæg i Tølløse blev den heldige vinder af hovedgevinsten – en lækker VW Transporter Edition fyldt med værktøj.

Som startskud til forårssæsonen lancerede XL-BYG i samarbejde med VW i marts måned en stor konkurrence, hvor landets håndværkere fik mulighed for at vinde en specialmodel af VW’s Transporter Edition fyldt med lækre udstyrsdetaljer og værktøj.

Hovedpræmie med stor effekt

- Der har været en overvældede interesse for at deltage i vores store konkurrence, fortæller marketingchef Alice Monberg, XL-BYG. Konkurrencen var et led i kædens hidtil største markedsføringsindsats nogensinde, der skulle ses som et ønske om at bidrage aktivt til at sætte gang i hjulene i Danmark igen ovenpå finanskrisen.

– I XL-BYG har vi gennem de senere år med stigende bekymring set på finanskrisens negative indflydelse på udviklingen inden for især byggeriet, påpeger Alice Monberg, der fortsætter, - konkurrencen indgår derfor sammen med en lang række exceptionelt gode tilbud i vores store forårskampagne, som håndværkerne i høj grad kan få glæde af.

Billedtekst
Jacob Libonati fra XL-BYG Gørlev Trælasthandel overrækker vinderen Mik Petterson gavekortet på en VW Transporter Edition fyldt med værktøj fra Makita.

Billedtekst
Den heldige vinder, Mik Petterson, ejer anlægsvirksomheden Mik’s Grønne Anlæg i Tølløse.