Få hurtigt overblik over de nyeste tendenser indenfor hus & have

Find masser af inspiration i XL-BYG kædens spændende kategoribrochurer.

Æblegrønt eller orange

Det kan være svært at skabe sig overblik over alle de nye produkter til hus og have, der findes på markedet. Udvalget er kæmpestort. Derfor har XL-BYG samlet et bredt udsnit af forårssæsonens nyheder og højdepunkter i en række farverige brochurer, der kan bruges som inspiration før indkøbsturen. Brochurerne er gratis og kan hentes i alle XL-BYG forretninger og på kædens webside.

De indbydende kategoribrochurer fra XL-BYG præsenterer forårets nye sprælske farver til havemøblerne, giver overblik over det brede udvalg af havemaskiner, der gør havearbejdet til en leg, inspirerer til indretning af hyggelige rum i haven med belægning, krukker og hegn, - og meget, meget mere.

Pangfarver skaber liv i haven

Om sommeren leves livet udenfor. Haven skal nydes, mens den står i fuldt flor, og det er derfor naturligt at indrette terrassen som et åndehul, der byder på afslapning i en travl hverdag. Med behagelige loungemøbler, en god solvogn, krukker fyldt med farvestrålende blomster og en skyggegivende parasol, hvis solen bliver for skarp. Men hvilke møbler skal man vælge, og i hvilke farver? XL-BYG Havemøbler brochuren viser, at de sorte farver i år suppleres af stålgråt, hvidt og naturtræ blandet med iøjnefaldende farvestænk af pink, æblegrønt og orange. Tidligere sæsoners stilrene og minimalistiske designudtryk blødes samtidig op med mere runde og organiske former på både møbler og krukker.

Stemningen i det udendørs rum styres af belægningen

Skal belægningen laves af glatte og stilrene fliser, perlegrus eller måske små grove brosten af granit? Eller er du mere til det varme træ? Og foretrækker du rene linjer eller kan du bedre lide, når tingene kurver? Beslutningerne står i kø, når der skal vælges ny belægning til haven. Men nu er der hjælp at hente. I den nye inspirationsbrochure om belægning fra XL-BYG får du et godt overblik over de mange spændende muligheder, du har. De lækre fotos af flotte havemiljøer give gode idéer til, hvordan belægningen kan anvendes i din egen have. Suppleret med produktfakta og kombinationsforslag klæder brochuren dig godt på til at træffe dit valg.

De sæsonaktuelle kategoribrochurer, der giver et godt overblik over de mange muligheder, markedet byder på lige nu, sætter fokus på hhv. Havemøbler, Belægning, Hytter, Grill og Havemaskiner. Brochurerne kan hentes i XL-BYG forretninger eller på www.xl-byg.dk.

Billedtekst
De farvestrålende og indbydende brochurer fra XL-BYG giver forbrugeren et godt overblik over sæsonaktuelle produkter til hus & have.