Årets største pakkekalender for gør-det-selv folket

Vind mærkevarer til hus og have til en samlet værdi af 30.000 kr.
I julemåneden trækker XL-BYG lod om 24 spændende julegaver samt hovedgevinsten – et gavekort på kr. 5.000. Hver dag op til juleaften åbnes en ny låge i pakkekalenderen. Alle kan være med, og det er tilmed gratis at deltage i konkurrencen, som vil glæde ethvert gør-det-selv hjerte.

Lækkert værktøj, grill og maskiner gemmer sig bag lågerne

Den 1. december skydes julekalenderen i gang med en lækker akku-boremaskine til en værdi af 1.549 kr. Boremaskinen, der er let og kompakt, er et uundværligt redskab i gør-det-selv håndværkerens værktøjskasse.

Men præmierne består også af lækre produkter fra andre mærkevareproducenter som bl.a. Bosch, Bon-Fire og Metabo.
Alle låger gemmer på præmier, der er værd at kæmpe for. Lågen med nummer 17 er ingen undtagelse. Her udloddes nemlig en Smokey Joe Weber grill og et Weber steaksæt til en samlet værdi af 800 kr. Kulgrillen er nem at transportere, og den egner sig derfor særdeles godt til at stege et par lækre bøffer på strandturen. Glæd grillentusiasten med dette flotte sæt.
Det er også muligt at vinde en Nilfisk højtryksrenser til en værdi af 1.999 kr. Bag tre af kalenderlågerne gemmer sig således en kvalitetsrenser, der er særdeles velegnet til opgaver i hjemmet, såsom rengøring af havemøbler, bil og terrasse.

Svar på dagens spørgsmål og deltag i lodtrækningen

Bag hver af julekalenderens 24 låger gemmer sig et spørgsmål. Hvis du svarer rigtigt, deltager du i lodtrækningen om dagens flotte præmie. Hvert rigtigt svar udløser samtidig et lod til konkurrencen om hovedpræmien, et gavekort på kr. 5.000 til XL-BYG.
For at deltage i konkurrencen skal du være tilmeldt XL-BYG kædens gratis nyhedsbrev, der løbende udsendes med rådgivning og rigtig gode tilbud. Du kan tilmelde dig konkurrencen på www.xl-byg.dk.

XL-BYG kædens store julekalender 2013