Hvad er der sket med servicen i Danmark?

I XL-BYG tænker vi over, hvad der er sket med servicen i Danmark.

God service er ikke på autopilot

Mange steder er automatpiloten slået til, når der skal ydes service. Ofte bliver man mødt med standard-svar. Eller man kan føle, at alle kunder bliver behandlet ens. Det er selvfølgelig godt, at man på den måde sikrer, at alle får et vist serviceniveau, når de bliver betjent. Så er der ingen, der bliver utilfredse på den konto. Det er bare som om, mange danskere har accepteret, at så er der bare ikke mere at komme efter. At man lader sig spise af med, ”at det jo bare er sådan det er, at handle dér”.

Det er ikke sådan vi tænker, at service skal være i XL-BYG. For os er service at behandle vores kunder godt ved at behandle dem forskelligt.
Video YouTube link

Vores kunder er mennesker med forskellige behov

Vi ser på vores kunder som mennesker og individer. Derfor giver vi også forskellig service. Ikke for at forskelsbehandle, men fordi det er helt naturligt for os, at kunder ikke er ens. Og at de kræver noget forskelligt.

Sådan har det altid været i XL-BYGs tømmerhandler landet over – også lang tid før XL-BYG som frivillig kæde så dagens lys i 2007. Man kan faktisk sige, at i XL-BYG er vi lige så forskellige som vores kunder. Vi efterstræber ikke at være ens. Jo, vi er ens på den måde, at vi behandler alle forskelligt – lige præcis sådan som de er og ud fra deres behov.

Det er derfor vi kan sige, at vi gør det ordentligt i XL-BYG – se hvordan i vores reklamefilm.

XL-BYG Webshop ApS, Holmstrupgårdvej 20, 8220 Brabrand
CVRnr.: 36 45 29 43 | Tel.: +45 70 26 42 19 | Email: websupport@xl-byg.dk